792 510 514
osypinski@net-life.pl

Remarketing

Remarketing (reklama śledząca)

Kierowanie reklam do konkretnej grupy użytkowników, którzy wcześniej odwiedzili naszą stronę. Dzięki takiej formie promocji możliwe jest nakłonienie użytkownika do ponownego odwiedzenia strony internetowej skorzystania z naszych usług, zakupu naszych produktów lub wzmocnienie rozpoznawalności marki. Jest to nowa i niezwykle skuteczna forma komunikacji oparta na personalizacji przekazu. Doskonałe narzędzie wspierające nasze kampanie reklamowe oraz uzupełniające inne formy reklamy. Reklama jest przystosowana i emitowana na komputerach stacjonarnych jak i przenośnych oraz urządzeniach mobilnych.

Jak działa rekarketing?

Codziennie wchodzimy na różne strony internetowe szukając informacji lub jakiegoś towaru. Mamy ochotę kupić nowy telewizor lub wyjechać na wycieczkę. Zaczynamy przeglądać wiele stron z elektroniką i biurami podróży, porównujemy i oceniamy oferty. Następnie wchodzimy na jakiś inny serwis internetowy, aby przeczytać wiadomości, czy jakiś ciekawy artykuł i zauważamy, że na stronie portalu w którym właśnie jesteśmy, pojawia się reklama jednego ze sklepów z elektroniką lub biura podróży, który przed chwilą odwiedziłeś. Informacja na tej reklamie zachęca Nas do ponownego wejścia na ich stronę i skorzystania z usługi, której właśnie szukamy.Wszystko to jest możliwe dzięki kampanii Remarketingowej.

Zalety Remarketingu

Kieruje do Grupy

Tylko osoby które odwiedziły naszą strone i są zainteresowane naszą ofertą

Zachęca

Zachęca do ponownych odwiedzin naszej strony i interakcji ( zakup, wypełnienie ankiety, itp.)

Przekazuje

Informuję o nowych promocjach, produktach i usługach

Poprawia wizerunek

Buduję wizerunek firmy