Kierowanie reklam do konkretnej grupy użytkowników, którzy wcześniej odwiedzili naszą stronę. Dzięki takiej formie promocji możliwe jest nakłonienie użytkownika do ponownego odwiedzenia strony internetowej skorzystania z naszych usług, zakupu naszych produktów lub wzmocnienie rozpoznawalności marki. Jest to nowa i niezwykle skuteczna forma komunikacji oparta na personalizacji przekazu. Doskonałe narzędzie wspierające nasze kampanie reklamowe oraz uzupełniające inne formy reklamy. Reklama jest przystosowana i emitowana na komputerach stacjonarnych jak i przenośnych oraz urządzeniach mobilnych.
Codziennie wchodzimy na różne strony internetowe szukając informacji lub jakiegoś towaru. Mamy ochotę kupić nowy telewizor lub wyjechać na wycieczkę. Zaczynamy przeglądać wiele stron z elektroniką i biurami podróży, porównujemy i oceniamy oferty. Następnie wchodzimy na jakiś inny serwis internetowy, aby przeczytać wiadomości, czy jakiś ciekawy artykuł i zauważamy, że na stronie portalu w którym właśnie jesteśmy, pojawia się reklama jednego ze sklepów z elektroniką lub biura podróży, który przed chwilą odwiedziłeś. Informacja na tej reklamie zachęca Nas do ponownego wejścia na ich stronę i skorzystania z usługi, której właśnie szukamy.Wszystko to jest możliwe dzięki kampanii Remarketingowej.